"Бариба" - Интернет магазин, заказ и доставка новых и б/у запчастей для автомобилей, автобусов, грузовиков,  мотоциклов и спецтехники.

Наш адрес: город Киев, Подольский р-н, Новоконстантиновская ул, 15/15 тел.  индекс 04073

  : info@bariba.com.ua   skype: bariba.com.ua

 

Bariba.com.ua Ремонт-сервис Ремонт и сервис Особливості експлуатації дизельного двигуна
 

Последние комментарии

Наш RSS feed

RSS лента новостей

 

Особливості експлуатації дизельного двигуна
11.01.2013

На сьогоднішній день виробники дизельних двигунів представляють на ринок мотори, експлуатація та обслуговування яких не представляють великої праці. Але такі поняття як якість палива та інтервали заміни масла, стали дуже актуальні. Якщо Ви хочете, щоб Ваш двигун, турбокомпресор і система харчування працювали якомога довше, то цих питань експлуатації необхідно приділяти більше уваги.


Регулярна заміна масла вкрай важлива для нормальної та надійної роботи двигуна. Масло рекомендується замінювати через 5000 км і навіть частіше, якщо автомобіль експлуатують при високих навантаженнях або в сильно запиленої місцевості. Крім вище сказаного, велика частина виробленого дизельного палива в Росії відрізняється підвищеним вмістом сірки, що значною мірою впливає на передчасне старіння моторного масла.

При виборі масла для дизельного двигуна, слід завжди керуватися рекомендаціями виробника автомобіля.

Дуже важливо, щоб в паливі не було води і механічних домішок, так як в цих двигунах паливо змащує високоточні рухливі частини паливної апаратури (запірні голки розпилювачів форсунок).

Деякі дизельні двигуни автомобілів комплектують турбокомпресором із змінною геометрією, тому необхідно знати особливості їх експлуатації. Необхідно суворо дотримуватися інтервали заміни масла.

турбокомпрессор с изменяемой геометрией

У більшості випадків турбокомпресор виходить з ладу із - за глушіння двигуна на "гарячу". Це відбувається, коли після тривалої поїздки різко зупинити двигун. При цьому не дається часу на те, щоб вал компресора встиг сповільнитися на холостому ходу роботи двигуна, коли в системі змащення є тиск. Частота обертання вала компресора перевищує 100 000 об / хв і чим швидше Ви рухаєтеся або чим більше навантаження на двигун, тим більше частота обертання валу компресора.

Якщо заглушити двигун відразу ж після поїздки, то вал компресора, вповільнюючись, тривалий час буде обертатися без змащення. Кожен раз, коли це відбувається, термін служби компресора скорочується, так як без змащення знос підшипників ковзання вала істотно підвищується. В результаті чого утворюється люфт вала компресора і колеса турбіни починають зачіпати за корпус компресора, що призводить до дисбалансу. У кінцевому підсумку відбувається поломка турбокомпресора.

Щоб не дати агрегату передчасно вийти з ладу, необхідно перед виключенням давати двигуну попрацювати кілька хвилин на холостих обертах, щоб вал компресора встиг сповільниться до мінімальної частоти обертання.






Похожие новости:
Интересно также почитать:
Более ранние новости:

 

www.bariba.com.ua - ООО "Бариба" - Интернет магазин новых и б/у запчастей для автомобилей, автобусов, грузовиков и спецтехники
c доставкой по территории Украины и России (РФ).

©2013 www.
bariba.com.ua    Все права защищены. По вопросам работы сайта обращайтесь по адресу .info@bariba.com.ua.