"Бариба" - Интернет магазин, заказ и доставка новых и б/у запчастей для автомобилей, автобусов, грузовиков,  мотоциклов и спецтехники.

Мы находимся в Киеве!

  : bariba.com.ua@gmail.com  

 

Bariba.com.ua Ремонт-сервис Ремонт и сервис Розбирання головки блоку циліндрів автомобіля Golf 3 vento
 

Последние комментарии

Наш RSS feed

RSS лента новостей

 

Розбирання головки блоку циліндрів автомобіля Golf 3 vento
05.02.2013

Розбирання головки блок циліндрів виконуємо наступним чином:


- Знімаємо впускний колектор і випускний колектор. Якщо передбачено комплектацією, то від'єднуємо від колектора трубку контролю вмісту двоокису вуглецю,

- Знімаємо свічки розжарювання і паливні форсунки,

- Знімаємо вихідний патрубок охолоджуючої рідини, викручуємо з головки циліндрів датчик охолоджуючої рідини і датчик тиску масла,

- Фіксуємо зубчастий шків розподільного валу. Викручуємо болт і знімаємо шайбу (якщо передбачено комплектацією). Знімаємо зубчастий шків з хвостовика розподільного валу. У тому випадку, якщо шків фіксується шпонкою, обережно витягаємо її з канавки на хвостовику розподільного валу,

- Оглядаємо кришки підшипників ковзання, які фіксують розподільний вал (або вали), переконуємося, що на них чітко видно маркування виробника, якщо вони погано видно, необхідно нанести їх,

- На двигунах ABU, AEA, ABD для запобігання пошкодження розподільного валу, необхідно відвертати кришки підшипників ковзання в послідовності 5, 1, 3, потім 2 і 4 (від шківа розподільного валу). Гайки необхідно відпускати на півоберта за один прохід по діагоналі, аж до вільного обертання,


Рис.1. Головка циліндрів восьмиклапанний двигуна (ADZ, ADY, AAM, ABS, 2E та ін):

1 - болт кріплення зубчастого шківа розподільного валу, 2 - шайба, 3 - зубчастий шків розподільного валу, 4 - гайка кріплення кришки підшипника розподільного валу, 5 - кришка підшипника розподільного валу, 6 - ланцюг приводу розподільного валу, 7 - розподільні вали, 8 - гідравлічний штовхач, 9 - сухар кріплення клапанної пружини, 10 - верхня тарілка клапанної пружини, 11 - зовнішня клапанна пружина, 12 - внутрішня клапанна пружина, 13 - маслос'емних ковпачок, 14 - нижня тарілка клапанної пружини, 15 - напрямна втулка клапана, 16 - головка блоку циліндрів, 17 - клапани, 18 - манжета розподільного валу.

- На двигунах ADZ, ADY, AAM, ABS і 2E спочатку необхідно відпустити кришки 1 і 3, потім - 2 і 5. Точно також відпускаємо їх на півоберта за один прохід по діагоналі, аж до вільного обертання гайок, з тією особливістю, що у четвертого циліндра кришка підшипника відсутня.


Рис. 2. Головка блоку циліндрів шестнадцатиклапанного двигуна (ABF):

1-болт зубчастого шківа розподільного валу, 2 - гайка кришки підшипника розподільного валу, 3 - кришка підшипника розподільного валу, 4 - приводний ланцюг, 5 - розподільний вал, 6 - гідравлічний штовхач, 7 - сухар, 8 - верхня тарілка клапанної пружини, 9 - клапанна пружина, 10 - маслос'емних ковпачок, 11 - нижня тарілка клапанної пружини, 12 - напрямна втулка клапана, 13 - ущільнювальна манжета розподільного валу, 14 - корпус головки циліндрів, 15 - клапан.

- На двигуні ABF автомобіля Golf 3 vento спочатку знімається впускний розподільний вал. Спочатку демонтуємо кришки підшипників 5, 7 (рис.2.) І кришку поруч із зірочкою приводний ланцюга двигуна, а вже потім - кришок підшипників 6 і 8. Впускного розподільного валу кришки знімаємо в послідовності 1, 3 і кришки, поруч із зірочкою ланцюга, і вже потім 4.

- Знімаємо ущільнювальну манжету з кінця розподільного валу (валів). Після цього знімаємо розподільний вал з головки блоку циліндрів. Розміщуємо його в сухе і чисте місце. У двигуна ABF два розподільних вала знімаються одночасно разом з приводний ланцюгом. Обов'язково відзначте напрямок обертання ланцюга, щоб при складанні розмістити її в колишньому положенні.

- Виймаємо гідравлічні штовхачі клапанів з отворів в головці. Бажано їх помітити, щоб при складанні вони повернулися на свої місця. Якщо ж переплутати штовхачі і розмістити їх не на своїх місцях, вони швидко зношуються.


Рис.3. Пристосування для вилучення клапана із сідла

- За допомогою спеціального пристосування стискаємо кожну клапанну пружину і, перемістивши на достатню відстань вниз по стрижні клапана наполегливу тарілку пружини, витягаємо сухарі (рис.3). Пристосування, призначене для демонтажу та монтажу клапанів, має номер 2036.

- Витягаємо з головки пружини і тарілки. Після цього витягаємо маслос'емниє ковпачки. Далі дістаємо з отворів нижні тарілки пружин.

- Витягаємо клапани з голівки блоку циліндрів. Якщо клапани не замінюються, то з необхідно пронумерувати. У тому випадку якщо клапан не виходить з направляючої втулки, необхідно обережно прошліфувати кінець стрижня клапана дрібної шліфувальної папером.


Tweet





Похожие новости:
Интересно также почитать:
Более ранние новости:

 

www.bariba.com.ua - "Бариба" - Интернет магазин новых и б/у запчастей для автомобилей, автобусов, грузовиков и спецтехники
c доставкой по территории Украины и России (РФ).

©2013 www.
bariba.com.ua    Все права защищены. По вопросам работы сайта обращайтесь по адресу bariba.com.ua@gmail.com.